Vervolg-paginaslider-Lubbers-1 Hoofdslider-C3-nieuw-achter-vervolg PCA-home-slider-8-citroen Vervolg-paginaslider-Lubbers-2 PCA-vervolg-paginaslider-cit-3 Hoofdslider-208-rally

Onderhoud & reparaties

Een betrouwbare garage voor al het onderhouds- en reparatie-werk aan uw auto. Tegen een eerlijke prijs.

Lees meer

Verzekeringen & Financiering

Een autoverzekering waarop u kunt vertrouwen. Sluit hem bij ons af! Nu rijden, straks betalen? Wij financieren uw auto.

Lees meer

Afspraak maken

Klik hierboven op "afspraak maken " en u komt op onze online plan module.
Maar u mag natuurlijk ook gewoon bellen naar: 074 - 2913766

-Wij zijn GEOPEND!-

corona 4901878 1920

Ook bij PCA nemen we maatregelen om de verspreiding van het Coronavirus zo veel mogelijk te beperken. We volgen daarbij de landelijke RIVM richtlijnen.

We gaan hier zeer serieus mee om, en gaan ervan uit dat ook u deze maatregelen in acht neemt. Naast maatregelen op gebied van hygiëne, extra schoonmaakbeurten en intensieve aandacht voor oppervlakken die veel worden aangeraakt (zoals de deurklinken en het pinapparaat) en het veelvuldig desinfecteren van onze handen, gaan we hier als bedrijf als volgt mee om:

PCA volgt de ontwikkelingen rond het Corona virus op de voet. Er gebeurt veel, er wordt veel gecommuniceerd en wij doen er alles aan om besluiten, richtlijnen en maatregelen vanuit het RIVM en de GGD nauwkeurig op te volgen.

Wanneer de situatie daarom vraagt, worden deze maatregelen verder aangescherpt. We willen daarmee laten zien dan we, hoewel we u het liefst ontvangen zoals we dat altijd doen, onze verantwoordelijkheden nemen.

VEELGESTELDE VRAGEN EN ANTWOORDEN

Welke hygiënemaatregelen worden er toegepast?

  • Wij schudden tijdelijk geen hand meer met u.
  • Wij houden gepaste afstand als wij met u in gesprek zijn.
  • Wij volgen strikt de protocollen omtrent het handen wassen op
  • Wij beschikken over extra zeep, desinfecterende middelen en papieren handdoekjes voor eenmalig gebruik.
  • Wij voeren extra schoonmaakrondes uit in de high-touch-gebieden

Mijn auto heeft onderhoud nodig/moet gerepareerd worden. Kan ik bij jullie terecht?

Wij zullen u, bij voorkeur telefonisch of digitaal, vragen of u de afgelopen 14 dagen in risicogebieden bent geweest en/of u in contact bent geweest met een iemand van wie u vermoed dat zij/hij het Coronavirus heeft. Indien dit het geval is zullen wij u vragen of de afspraak verplaatst kan worden naar een later moment.

Als dit niet het geval is kan de afspraak gewoon doorgaan. Uiteraard wordt hierbij de veiligheid tijdens het gebruik van uw auto uitvoerig bekeken. We hebben de maatregelen aan de servicebalie en in de werkplaats aangescherpt. Zo vragen we voor uw en onze veiligheid of u:

  • alles wat aan de autosleutel hangt wil verwijderen, voordat u de sleutel achterlaat op de balie
  • te wachten voor de aangegeven belijning bij de werkplaats receptie
  • uw autosleutel te ontsmetten met de daarvoor bestemde reinigingsdoekjes
  • gepaste afstand te bewaren van andere klanten en de receptionisten, in ieder geval 1,5 meter

Onze receptionisten dragen wegwerphandschoenen en blijven achter hun bureau zitten. We kunnen ons voorstellen dat dit wat afstandelijk overkomt. Nogmaals: zo bedoelen wij het niet. Het is voor uw en onze veiligheid! Ook onze monteurs dragen wegwerphandschoenen en houden in de werkplaats gepaste afstand van elkaar. Na onderhoud en/of reparatie worden de high-touch-gebieden gedesinfecteerd.

Ik heb vervangend vervoer nodig. Is dit veilig?

Auto’s die worden ingezet voor het vervangend vervoer zijn ten minste 2 uur niet gebruikt of worden pas de daarop volgende dag weer ingezet. Daarnaast worden de auto’s na gebruik gereinigd, met in ieder geval speciale aandacht voor stuur, handgrepen, schakelpook en touchscreens.

Ik heb een afspraak staan voor onderhoud aan mijn auto, maar ik wil/kan nu niet naar de werkplaats toegaan. Kan ik mijn afspraak verplaatsen?

Uiteraard kan de onderhoudsbeurt aan uw auto op een andere datum worden gepland. Neem gerust contact met ons op.

Ik heb interesse in een nieuwe/gebruikte auto, maar ik wil/kan niet naar de showroom gaan. Zijn er andere mogelijkheden?

Wij helpen u graag verder via online kanalen! We werken bijvoorbeeld met Whatsapp-video’s, als u daar prijs op stelt. U kunt ook onze verkoopadviseurs bereiken via telefoon, Whatsapp, en videobellen.

Ik wil graag een proefrit maken. Is dat veilig?

We nemen we na iedere proefrit met desinfecterende doekjes de deurgrepen, schakelpook, stuur en navigatieschermen af. Een pakje van deze doekjes vindt u ook ín de auto. Gebruik ze gerust! U kunt dus gewoon een afspraak maken voor een proefrit.

Mijn nieuwe auto wordt afgeleverd, maar ik wil/kan hem niet ophalen. Zijn er andere mogelijkheden?

Indien gewenst kunnen wij de auto bij u thuis afleveren. Wij adviseren u dan om ruim van tevoren contact met ons op te nemen zodat wij dit kunnen inplannen. Daarnaast is het advies om minstens 2 uur na de aflevering nog geen gebruik van de auto te maken.

Mijn nieuwe auto wordt afgeleverd, maar ik wil/kan niet naar de showroom gaan. Kan ik mijn afspraak verplaatsen?

Uiteraard kunnen wij een nieuwe afspraak maken voor de aflevering van uw auto. Neem daarvoor contact met ons op, dan proberen we een nieuwe datum in te plannen.

Komt mijn bestelde auto op de afgesproken tijd?

Op dit moment is het antwoord op die vraag onzeker. Door de maatregelen die al genomen zijn en de maatregelen die ongetwijfeld nog gaan komen, zou de levering van uw auto vertraging kunnen oplopen. We zullen u hiervan altijd op de hoogte stellen. Op dit moment is er echter nog geen reden om te vermoeden dat leveringen vanuit onze merken vertraagd zijn.

Uitgelicht

Maatregelen coronavirus.

Gewijzigde openingstijden:

ma-vrij: 8.00 - 17.30 uur

zaterdags gesloten t/m 25 april.

 

Wij nemen maatregelen om de verspreiding van het coronavirus zoveel mogelijk te beperken. We volgen daarbij de landelijke RIVM richtlijnen. Wij gaan er van uit dat u zich ook aan deze richtlijnen houdt.

Heeft u koorts, keelpijn, verkouden?... Breng uw auto niet langs ten tijde dat u hier last van heeft.

Bent u in een RIVM risicogebied geweest? Breng uw auto niet langs binnen 2 weken nadat u uit het risicogebied bent teruggekomen.

Geldt een van bovenstaande dingen en u heeft al een afspraak met ons gemaakt? Bel of mail ons dan, en we overleggen over hoe verder.

Onze maatregelen:

Wij laten handenschudden achterwege. Tevens hebben wij ontsmettingsmiddel voor handen en oppervlaktes. Zo houden wij niet alleen u maar ook het team bij Garage Lubbers gezond.

Of lees klik hier ) voor meer informatie!

Wij vertrouwen op uw medewerking.

Aangesloten

bovag-aangesloten-zijbalk           lease service center

logo liggend hetautoservicenetwerk


garage lubbers

Pasmaatweg 15, 7556 PH, Hengelo (Ov)
074-2913766
info@garagelubbers.nl 

Openingstijden

 

staticmap

Social Media

Volg ons ook op social media

icon-twitter  icon-facebook    icon-linkedin

PCA: Gewoon Goed!

Lees meer

Waarom PCA?

  • Service hoog in het vaandel

  • Groot aanbod occasions

  • Persoonlijke service

  • Klant is koning

  • Beste prijs

PCA nieuwsbrief

Vul uw e-mail adres in om onze nieuwsbrief te ontvangen:

E-mail adres:

Wij gaan zorgvuldig met uw gegevens om, zie onze privacy policy aan de onderzijde van deze pagina.

pca-airco-ventilatie

pca-voordelig-veilig

pca-gratis-apk-grote-beurt